fredag den 30. marts 2012

Tung i røven...

Jeg kan ikke forstå, hvordan lysten til løb kan svinge SÅ meget! For tiden må jeg virkelig kæmpe mig afsted, og får ofte rykket rundt i programmet!

MEN når jeg så er ude at løbe er det jo fantastisk, og når jeg kommer hjem er jeg næsten helt høj! Jeg føler virkelig at 5 km er inden for rækkevide, og tror på mig selv. Dog er jeg nu halvvejs i programmet, og føler mig alligevel på samme tid langt fra de 5 km, men så må løsningen være at smide nogle ekstra uger på programmet!

Jeg er i hvert fald nået til uge 4, dag 2! Og skal løbe igen lørdag eller søndag! ( Lørdag er nok bedst :S)

Og så tror jeg at jeg vil stjæle ideen fra Jonas, og begynde at tælle sammen hvor langt mine nye sko har tilbagelagt, men det bliver næste gang - når jeg forhåbentligt har mere tid til at skive.

Det var lige et lille pip herfra...

1 kommentar:

  1. Du skal bare mærke om det er mentalt, eller fysisk at du ikke føler dig så tæt på 5km, som programmet viser :)

    Den ene ting kan man forcere, det kan man ikke med den anden <3

    SvarSlet