torsdag den 21. marts 2013

I feel good!

Jeg har både good news og bad news....

Starter med de bad, så er de ligesom af vejen... Jeg har ikke fået trænet siden torsdag i sidste uge! Gisp... Ja det tænkte jeg også.. Jeg nåede i mit hovede at sige til mig selv at nu var jeg på den der igen hvor jeg udskyder det og ender med at ligge ned for evigt...
Men det er altså okay nogle gange at skippe træning.. Jeg har været ret så stresset den seneste uge (faktisk de seneste to).. Der har været så meget med studie, arbejde, ekstra arbejde, generalforsamlinger på fyn osv osv... Så træning blev bare ned prioriteret.. Så sent som i går klagede jeg min nød til min kæreste om morgenen om at jeg var så træt og mit hovede var ved at køre ind i den vanlige tankemylder, men så opdagede jeg at torsdag var fri. Helt fri for undervisning, arbejde, frivilligt arbejde, aftaler, der var absolut intet i min kalender.. Så i dag har jeg sovet længe, lavet det sidste på en videnskabsteori opgave der har trukket tænder ud og så har jeg spillet en masse computer... Nu er jeg afslappet og jeg glæder mig som en gal til at skulle kysse på de mest vidunderlige børn både i denne weekend og så en masse over påsken!

Og så var der træningen... Åh hele dagen har jeg haft dårlig samvittighed, for jeg burde jo tage ud og træne... Men der er langt til Herlev hospital og jeg ville bare gerne være i nattøj..
Og så gjorde jeg det der motiverer mig mest.. jeg hoppede ind på endomondo og læste hvad Jonas, Nette og min mor havde tracket.. Wow det giver mig meget, så gik jeg bagefter ind og læste lidt på iforms hjemmeside om iform løbet... Og så spændte jeg løbeskoene på!

Så nu til de gode nyheder.. Jeg kom ud at løbe.. Jeg turde ikke hoppe op i uge nummer som egentlig var meningen, så jeg løb uge 3 en gang til.. Jeg erstattede dig cool down perioden med en tur i netto efter cola (som jeg godt må få)..

Så status pt:

- Vejning i tirsdags sagde - 4, x (kan ikke huske det) kg og i alt har jeg tabt over 11 kg.
- Der er 21 dage tilbage af nupo kur
- Jeg har besluttet mig at melde mig til iform løbet (med svedende hænder)

løbet:
 2,88 km , 23 min

5 min gang
90 sek løb
90sek gang
3 min løb
3 min gang
90 sek løb
90 sek gang
3 min løb
3 min gang


1 kommentar:

  1. Det er flot du kan få gang i hjulene igen efter en stresset periode - det er jo der det er svært at holde fat, og man hurtig får ændret/ødelagt sin rytme med træning. Er så fedt, at du har fået meldt dig til iform løbet. Har du set der også er et kvindeløb i vallø/strøby et par uger senere? ;) Hæhæ.

    SvarSlet