fredag den 8. marts 2013

Uge 3 dag 1

Endelig blev det løbedag 2 i denne uge. Skulle have løbet onsdag men endte på Louisiana istedet og før end jeg var hjemme derfra var det sent. I går var jeg i butikken til kl 18 og så til tøsetorsdag i biografen, så det var heller ikke en mulighed. Men nu blev det!

Jeg har hele tiden vidst at uge 3 vil være en udfordring for psyken og ikke for benene. Rigtig nok så var 3 minutter svært for hovedet, benene var ligeglade, men jeg skruede også væsentligt ned for tempoet. Det er svært at ligge et ordentligt tempo når jeg ikke har en ide om hvad jeg kan holde til, men det gik altså. Også det med psyken. Valgte at tage stopur med som jeg startede ved 3 minutters intervallet, det hjælper at jeg kan se at der kun er 1 minut tilbage fx.

Så alt i alt en god løbe dag selvom det er hamrende koldt og blæser..

Dagens løb:


5 min opvarmning
90sek løb
90 sek gang
3 min løb
3 min gang
90 sek løb
90 sek gang
3 min løb
5 min gang

i alt 25 minutter

3 kommentarer:

  1. Ens hoved/psyke er oftest den største hæmsko ligeså man når ud på lidt flere minutter. Det er god træning for ens mentale stamina hehe.

    Ps: Du er sej.

    SvarSlet
  2. I sidste ude var jeg ude og løbe de der 6 x 90 sek løb. Men jeg havde talt forkert så da podcasten sluttede troede jeg jo at jeg skulle løbe en gang til, så jeg blev nødt til lige at lave en mini spurt fordi min hjerne simpelthen ikke var klar til at det var slut! Meget mærkeligt, men det er også det der til tider gør det mega hårdt når psyken bare slet ikke er med!

    SvarSlet
  3. Nemlig. Den kan ikke lide, hvis man bryder det den havde indstillet sig på. Den får hurtigt sine "vaner".

    SvarSlet