mandag den 4. marts 2013

Slutningen på uge 2

Så blev det den sidste dag i uge 2 og anden gang i år hvor jeg løb udendørs.
Jeg ELSKER at løbe udendørs.. Altså når jeg er hjemme i Køge. Det er ikke det samme herinde på Frederiksberg. For det første er der ikke åben natur og den samme friske luft, og for det andet er der fyldt med mennesker. Og når man som jeg vejer godt 30 kg for meget så er det immervæk noget grænseoverskridende at trække i (ellers fantastiske) stramme løbebukser hvor ALT kan ses.
Men jeg er heldigvis nået så langt i mit hovede at det kun betyder noget så længe jeg står i min lejlighed, når jeg først er udenfor så tænker jeg bare over hvor fedt det er at løbe.

Nå, må jo også lige evaluere min løbe præstation. I første interval var mine ben simpelthen så trætte, men jeg har heller aldrig været så god til at løbe om morgenen. I andet interval var mine lunger lige ved at kradse af (overdrivelse fremmer forstårelsen). I resten af intervallerne kørte det hele af sig selv, men i et noget sløvere gear end sidst. Men  alt endte jeg på 3,38 km på 26 minutter, så jeg er absolut ikke utilfreds. Nu frygter jeg bare uge 3, gisp...

Dagens løb:
5 min opvarmning i form af gang
90 sek. løb 2 min gang i i alt 20 minutter.
3,38 km

p.s. Jeg har smugvejet mig på min egen vægt (og ja ja den vejer ikke det samme og det er også på tom mave og bla bla) og det ser godt ud!

1 kommentar:

  1. Det er også mange intervaller du får gennemført på din tur - det synes jeg trækker tænder ud. Er selv mest til de rolig samme tempo i en halv time - men det er jo ikke det der rykker så meget i tempo og udvikling!

    SvarSlet